Огляд серії Final Fantasy – детальна історія легендарної JRPG

У зв’язку з недавнім виходом Final Fantasy XV Windows Edition ми вирішили розповісти ПК-геймерам про цю велику серію JRPG. Незважаючи на те, що в 2017 році серії виповнилося 30 років. Вона була реалізована в кількості понад 130 мільйонів копій і зробила величезний вплив на всю ігрову індустрію, вона залишається незрозумілою дивиною для багатьох гравців на ПК в Росії.

Причини цього сумного непорозуміння цілком зрозумілі – практично всі ігри серії виходили тільки на консолях, у них не було російської локалізації, та й взагалі жанр JRPG в країнах СНД не користується популярністю.

А дарма, адже кращі частини Final Fantasy ще в далеких 90-х роках довели всьому світу, що відеоігри можуть бути не тільки розвагою, а справжнім витвором мистецтва.

Класична 2D епоха

Перша частина серії вийшла в далекому 1987 році. Геймплейно Final Fantasy базувалася на перших частинах серії Ultima, де вперше з’явився відкритий світ, прокачування і діалоги. Загалом, РПГ у звичному для нас розумінні. Але і Final Fantasy привнесла ряд своїх нововведень: партійна бойова система і можливість використовувати транспорт для подорожі по світу.

До речі, назва «Остання Фантазія» була дана серії не просто так. В кінці 80-х років Square Enix була не найуспішнішим розробником ігор і перебувала на межі закриття. Тому Final Fantasy позиціонувалася творцем серії як остання гра студії, остання фантазія, остання спроба заявити про себе всьому світу.

Вже через рік після релізу першої частини вийшла Final Fantasy 2, з абсолютно іншими персонажами, сюжетом і всесвіту. Саме відсутність зв’язку між різними частинами серії – відмітний ознака всієї Final Fantasy. Так, якщо ви почнете проходити, наприклад, гру Final Fantasy XV, то вам немає необхідності що-небудь знати про попередніх частинах серії. У третій частині, яка вийшла в 1990 році, додалася система професій, що дозволяло кілька разів за проходження міняти клас головного героя гри.

Final Fantasy IV привнесла в серію заплутаний сюжет з численними персонажами та інноваційну бойову систему, основи якої досі використовуються практично у всіх сучасних JRPG. Наступні 2 частини не відрізнялися новаторством і принесли в серію тільки косметичні зміни, начебто секретних босів і можливості активувати спеціальну атаку в битвах, коли у гравця залишається мінімум здоров’я.

Final fantasy IV

Золота епоха 3D

Справжній фурор у світі електронних розваг справила Final Fantasy VII 1997. Гра використала на максимум технічні можливості PlayStation і вражала відмінною 3D графікою і чудово намальованими двомірними задниками, а також неймовірними по деталізації CGI роликами.

Але це все дрібниці, по-справжньому зробило гру великої драматичний сюжет і приголомшлива музика Нобуэ Уэмацу, яка популяризувала жанр саундтреків для комп’ютерних ігор. Успіх гри був настільки великий, що в 2015 році японці дикий захват аудиторії оголосили про розробку Final Fantasy VII Remake – повній переробці оригінальної гри.

Через два роки вийшла Final Fantasy VIII, яка не принесла значних революцій, але запам’яталася шанувальникам серії за заплутаний і мелодраматичних сюжет із зворушливою любовною лінією.

Final Fantasy IX вийшла в 2000 році і, незважаючи на не найкращі продажу і дивний мультяшний стиль малювання персонажів, вважається однією з найважливіших частин в серіалі. Сьогодні без 9 частини Останньої Фантазії не обходиться ні один з топів кращих ігор всіх часів, а все завдяки традиційно якісним сюжетом і цікавому ігровому процесу.

Final fantasy 3D

Японські розробники володіють якоюсь надлюдською працездатністю, адже вже на наступний рік вони представили революційну Final Fantasy X, яка знову вивела серію на вершину ігрового Олімпу. Приголомшливі по своїй красі пререндернные заставки сусідили з нарешті повністю тривимірною графікою, виглядає навіть сьогодні цілком непогано. Ну і, звичайно, слезовыжимательный і заплутаний сюжет – ось основні причини, що забезпечили грі 12 мільйонів проданих копій.

Сучасна епоха: тінь від колишньої величі

Square Enix, будучи окрилені успіхом десятої частини, вирішили розвивати серію не вглиб, а вшир, створюючи цілу мультимедійну всесвіту Final Fantasy. Що, звичайно, вплинуло на якість номерних ігор серії. Вже можна було відчути недобре, коли в 2001 році японці вирішили підкорити західний кінематограф і випустили фільм Final Fantasy The Spirits Within. На жаль, крім фільму вражаючою графіки картині було похвалитися нічим і він провалився в прокаті.

Таким провалом була Final Fantasy XI, яка абсолютно несподівано замість запам’ятовується одиночного подорожі стала прохідний онлайновою грою. Не цього чекали шанувальники серії.

Потім пішов цілий ряд спін-оффов середньої якості і Final Fantasy X 2 – перший прямий сиквел номерний частини в історії серії. Гра непогано продалася, але негативно зустрілася геймерами з-за несерйозного сюжету і мінімальної кількості нововведень.

Final fantasy X 2

У 2006 році, після складного п’яти років розробки, розробники нарешті представили світові нову частину серії Final Fantasy XII. На радість багатьом шанувальникам, продовження вийшло практично на одному рівні з минулими частинами серії, а багато ігрові видання навіть називали Final Fantasy XII кращою грою року. Серед недоліків можна відзначити простенький, як за мірками серіалу сюжет і застарілу графіку.

Наступним проектом в серії стала Final Fantasy XIII, яка вражала візуалом і обіцяла струсити серію, принести їй свіже дихання і нових шанувальників. На жаль, оболонка ігри і справді була гарною, але зміст виявилося протухлим і вторинним.

І немов тринадцятої частини була мало, японці вирішили добити репутацію власної серії, випустивши прохідну Final Fantasy XIV в 2010 році. Ця була друга онлайнова гра в серіалі, яка запам’яталася просто идиотической системою набору досвіду і численними багами. На щастя,Final Fantasy 14 за минулі 8 років гру значно поліпшили, і тепер він не здається таким вже гидким каченям в порівнянні зі своїми славетними попередниками.

Ось ми і підібралися до заключної частини нашої екскурсії з історії самої відомої японської серії відеоігор. Final Fantasy XV встиг побувати у виробничому пеклі, поміняти назву, кілька сценаріїв, одного директора розробки гри… І ось продовження культової серії перед нами. Будемо чесні, FFXV все ж не дотягує до вершин ігор Золотої епохи, але це як і раніше якісне і захоплююче пригода довжиною в сотні годин.

Для новачків серії, які ще не визначся з покупкою гри, ми написали .

Джерело: http://htc-android.com.ua/