Превью battlefield 2042 на обт. Довгоочікуване повернення війни майбутнього

За останні кілька років багато хто вже звик до того, що на» території ” багатокористувацьких шутерів від першої особи почалася тотальна домінація call of duty, особливо після невдалої battlefiled 5, яка з тріском провалилася. Але розробники з dice не опустили руки, вони просто взяли паузу і ось, знову вирішили нав’язати конкуренцію конвеєру від боббі котика. Цієї осені нас чекає “криваве” протистояння другої світової війни і сучасних бойових дій на полігонах недалекого майбутнього. З нашим першим поглядом на call of duty: vanguard ви можете ознайомитися тут, а що з себе представляє нова battlefield 2042 ви дізнаєтеся прямо зараз з цього огляду відкритого бета-тесту.

Висадка через 3…2…1…

Бета-версія вийшла досить скромною по частині доступних можливостей, але і по тому, що дають випробувати, цілком реально скласти якесь перше враження про гру. Отже, тут у нас тільки один режим, який вже давно став класикою для серії « “захоплення” і величезна карта під назвою orbital (повністю функціонуючий космодром на тропічному острові). Вибираємо те, що дають, і відразу вирушаємо на екран пошуку суперників. Ні тобі вибору класу, ні якоїсь кастомізації персонажа ще до висадки. Все це можна буде зробити вже безпосередньо під час битви, мабуть, таким чином, розробники хотіли прискорити запуск масштабних баталій, які тепер аж на 128 осіб.

Перш за все хотілося б відзначити, що гра абсолютно не схожа на попередні battlefield 5 і 1 за своїм геймплеєм. Це справжнісінька реінкарнація всіма улюбленої battlefield 4, тільки в новій обгортці і з парочкою цікавих фішок. Стрілянина і фізика зброї ніби повністю перекочували з «четвірки». Вага зброї і його віддача прекрасно відчуваються, та й управління самим персонажем стало набагато комфортніше.

Особисто мені ще сbattlefield 1 здавалося, що розробники помітно сповільнили темп і навіть пересування по карті було якимось більш в’язким. А тут ганяєш на всіх парах по карті і буквально насолоджуєшся тією свободою, яку тобі дають розробники.

З технікою ситуація точно така ж. У беті доступна величезна карта і спробувати там можна все що завгодно: починаючи від вертольота і закінчуючи невеликим танком. Управління технікою максимально продумано, і який би вид транспорту я не вибрав, він приносив задоволення в процесі винищення ворожої піхоти. А ось що засмутило, так це якісь «кінські» масштаби карти orbital. Коли тільки почалася ігрова сесія, довелося кілька хвилин тупо бігти, щоб дістатися до точки, яку можна захопити, і це напружує.

Враження були змазані ще й тому, що коли я майже добіг до точки перший раз, мене вбив якийсь засранець на вертольоті. Жодної точки ближче, ніж початкова, ще захоплено не було, тому цей безглуздий марафон довелося повторити! є відчуття, що розробники battlefield 2042 придумали величезні карти, на яких легко поміститься 128 чоловік, але не змогли зробити так, щоб битви відбувалися на кожному квадратному метрі або якось грамотно їх спроектувати, щоб не доводилося по кілька хвилин просто бігти до натовпу супротивників. Не знаю, будуть скрізь такі проблеми чи ні, адже в беті доступна всього одна карта, але є відчуття, що кілька «плацдармів» для бойових дій однозначно будуть страждати від так званих «сліпих зон».

Про класи тепер можна забути, тому що на зміну їм прийшли спеціалізації. Розробники вирішили поставити всіх в рівні умови. Тепер більше немає необхідності прокачувати різні види зброї, тому що кожен гравець може воювати з тією зброєю в руках, яке йому більше сподобається. Відрізняються фахівці один від одного тільки особливими навичками і набором перків. Ну ще у кожного унікальна зовнішність і кличка, але це ніяк не впливає на ігровий процес.

всього в грі обіцяють 11 фахівців, але в бета-версії доступні тільки 4. Є медик, який лікує напарників по команді за допомогою ін’єкційного пістолета, інженер з набором бойових турелів, розвідник, що використовує розвідувальний дрон і класичний штурмовик, який може «здивувати» тільки гаком-кішкою.

На папері виглядає це все круто, та й використовувати гаджети кожного з фахівців виявилося весело, але тільки ось важливість ролей в командній грі остаточно розмилася і в ній більше немає ніякого сенсу.

Я говорю про те, що в battlefield 2042 відсутнє таке поняття, як фахівці, які відіграють роль тільки танків або тільки саппортів від початку і до кінця ігрової сесії. Тепер кожен може не просто вибрати на полі бою для себе абсолютно будь-яку роль, але ще і кілька разів поміняти її по ходу битви. Ніщо не заважає медику взяти в руки важкий кулемет і увірватися в якусь будівлю для зачистки, а потім відсидітися за укриттям, щоб відновити здоров’я і рухатися далі.

Більше непотрібно, будучи лікарем на полі бою, пасти задніх і намагатися приносити користь команді, тому що всі стали самодостатніми. Дефіциту патронів в грі я не помітив, здоров’я відновлюється автоматично і по частині озброєння все в рівних умовах. І навіщо вам тоді команда, якщо ви можете самостійно зачищати окремі ділянки на карті, забувши про товаришів по зброї, і все одно команда здобуде перемогу? ось і я не знаю. Чи будуть розробники вирішувати цю проблему і яким чином-невідомо. Мені здається, концепція фахівців може привести battlefield 2042 до неминучого провалу, коли гра почне набридати вже через пару днів.

Окремої уваги тепер заслуговує нова фішка-модифікація зброї прямо на ходу. Натискаєш одну кнопку і бачиш перед собою меню зміни для свого вогнепалу.

можна прямо на полі бою поміняти глушник, обойму, приціл і інші складові гармати в залежності від її типу. Оформлено меню просто чудово і ідеально вписується в концепцію війни недалекого майбутнього, та й з точки зору управління модифікаціями все зроблено зручно, так що робити це все на ходу вам сподобається.

Що стосується корисності такої можливості, то вона, очевидно, є, але далеко не для всіх видів зброї. Наприклад, для снайперів – це справжній порятунок на полі бою, тому що можна моментально змінити можливості гвинтівки і тим самим підігнати її під відстань, з якого буде здійснюватися вогонь. А ось навіщо на ходу кастомізувати автомат, я не дуже зрозумів, тому що і дефолтна версія цілком непогано справляється зі своїми завданнями в бою.

В цілому нова механіка зроблена відмінно, і це однозначно плюс в скарбничку battlefield 2042 , але наскільки вона вийшла вдалим нововведенням, буде зрозуміло тільки через кілька місяців після релізу гри.

Ще хотілося б відзначити нововведення у вигляді зміни погодних умов прямо по ходу ігрової сесії. На жаль, в бета-версії доступна всього одна карта, але і тут є, на що подивитися. Наприклад, в будь-який момент по ходу битви може початися дощ, і це дійсно позначається на видимості, особливо якщо ви граєте зі снайперкою і вирішили відстрілювати супротивників з високих будівель.

Вперше побачивши торнадо, я був просто вражений, наскільки круто це реалізовано. У 4к дозволі смерч виглядає чудово, і відразу ж складається враження, ніби ти не в грі, а випадково переключив на якусь документалку про природні явища. Що ж стосується впливу торнадо на ігровий процес, то воно є. Якщо ви потрапляєте в радіус його дії, то тут же починають барахлити всі гаджети, а якщо в цей момент гравець раптово опинився всередині техніки, то разом з нею може моментально відправитися високо-високо вгору і більше не повернутися.

Також зbattlefield 4 сюди перекочували руйнівність і динамічна зміна подій на карті. Якщо перше працює відмінно і нарешті можна вдосталь позайматися масштабним руйнуванням, то ось з другим є проблеми.

Ну присутній на карті orbital величезна ракета, ну може вона злетіти, ну є можливість до неї підійти і навіть підірвати ще до запуску, ну і далі то що? це ніяк не впливає на розбирання двох команд на карті і взагалі не має ніякого значення, зважитеся ви підірвати ракету або просто не будете звертати на неї увагу.

Тобто вся динаміка (принаймні, на карті orbital) це чистої води красиві декорації, які роблять певні ділянки військових плацдармів більш живими. Тільки от якщо ви захоплені грою і хочете, щоб ваша команда перемогла, то, швидше за все, навіть не будете звертати увагу на всі ці злітають ракети і подібні речі.

Вердикт

Повернення до витоків від dice особисто мені поки подобається, тому що нова частина – це начебто і всіма улюблена battlefield 4, і в той же час якась зовсім інша гра зі своїми свіжими ідеями, цікавими фішками і, звичайно ж, відмінною графікою. Засмучує тільки те, що карти, судячи з усього, вийшли аж надтоВеликими і на них купа “порожніх” зон, де нічого не буде відбуватися і вам доведеться тупо бігати, але, можливо, це якось виправлять.

Крім того, я поки взагалі не розумію, як концепція фахівців позначиться на грі на довгій дистанції. У будь-якому випадку мені так не вистачало якісної війни в сеттингу недалекого майбутнього, так що в цьому році я, мабуть, віддам перевагу battlefield 2042