Все про Control і відчуття від перших годин гри в Sekiro Shadow Die Twice – дайджест ігрових новин цього тижня від Сadelta. Частина друга

Читайте також у нашому дайджесті про манії розробників клепати королівські битви і про те, як створюється Cyberpunk 2077

Control – факти про майбутнє хіті від Remedy Entertainment

Весь березень сайт Game Informer вирішив присвятити Control і готує цілу серію тематичних матеріалів. Днями журналісти відвідали офіс розробників, щоб провести низку інтерв’ю. Першим про гру розповів директор студії Мікаель Касуринен.

Факти про Control:

  • Дія гри буде відбуватися в Найстарішому будинку – головному штабі Федерального бюро контролю, в Нью-Йорку. Під час гри локація постійно буде змінюватися. Будинок називається старим, так як він дійсно дуже старий….
  • Ви, швидше за все, так не думали, але розробник говорить, що гра не буде «хоррором», проте в ній є деякі лякаючі елементи. Також героїня Control, як часто буває у фільмах жахів – жертва обставин.
  • Графіка в грі буде відрізнятися на консолях. Розробники планують зробити гру максимально соковитою і будуть вичавлювати максимум з кожної приставки. Так, власники Xbox One X і Playstation 4 Pro отримають найкрутішу картинку.
  • Як і в Alan Wake у новій грі студії буде внутрішньоігрові телебачення.

Що в грі точно буде: Аудиожурналы, настройка управління, нелінійність, поліпшення зброї, несподівані сюжетні повороти, перезарядка здібностей, DLC, руйноване оточення, древо навичок [Мікаель не приховує своєї любові до вміння кидатися людьми], предмети для колекціонування — кілька видів, багато таємниць, які ніхто не збирається розкривати.

Чого ми не побачимо: Мультиплеера, мікротранзакцій, пісні Missy Elliott — Lose Control після проходження, режиму «Нова гра +», можливості присідати — до низьких укриттях персонаж прилипає автоматично, фоторежимі — можливо, він з’явиться після виходу.

Цікаві факти з інтерв’ю:

  • Remedy Entertainment воліє робити сиквели не часто – це заважає студії рухатися вперед.
  • Останньою грою розробників, яка викликала у них сльози, була Dark Souls з-за своєї складності.
  • Головний розробник вважає, що ідеальний бюджет на одну гру – 100 мільйонів доларів. 50 на створення та ще 50 на просування.
  • Мікаель – любитель Nintendo Switch. Він сподівається, що в майбутньому його студія займеться створенням гри на цю консоль.

За останніми даними Control вийде вже цього літа.

Чим більше ви возрождаетесь, тим більше люди будуть гнити – журналісти про перших годинах гри в Sekiro Shadows Die Twice

Загальне уявлення про гру з першим декільком годинам проходження не складеш, але все ж, це краще ніж нічого. Західним журналістам якраз випала нагода потестить кілька годин нове дітище From Software.

В цілому вони відзначають, що гра не сильно відрізняється в своєму фундаменті від минулих проектів студії. Також складно і зубодробительно. Однак у Sekiro багато деталей, у яких криється її оригінальність.

Стелс непогано освіжає звичний геймплей. Ви можете ховатися у високій траві, вистежувати свої цілі і вбивати їх поодинці, щоб уникнути відкритого зіткнення. Герой може підслуховувати розмови ворогів і дізнатися інформацію про розташування босів або предметів. Пройти всю гру стелсом не вийде, але його наявність радує.

Свободу надає гак-кішка, яка зробила геймплей вертикальним. Вона допомагає швидше переміщатися, а також тікати від ворогів. На ручний протез можна також встановити різне озброєння: вогнемет, великий сокиру або гармату.

З нововведень в грі виділяють шкалу стійкості, яка замінила звичну стамину. Ви можете витанцьовувати навколо ворога без втрати сил, а ось блокування – знижує вашу стійкість. Щоб її відновити – потрібно просто ухилятися, а якщо вона вичерпається повністю – стане доступний нищівний удар, який забере у ворога багато життя. Журналісти відзначають, що така механіка позитивно впливає на баланс – потрібно грамотно атакувати, щоб вимотати і добити суперника, але не забувати йти в захист для успішного парирування ударів.

Допрацювали і механіку смерті в грі. Ви можете воскресати прямо на місці загибелі, але для цього потрібно витрачати спеціальні заряди, яких дається всього два з початку. Якщо ви не встигли відновити їх, то втратите частину досвіду і грошей. Також часті воскресіння на місці смерті ведуть до поширення по світу хвороби «гниття дракона». NPC можуть підхопити її, і відмовляться торгувати з вами або давати інформацію.

From Software не проти попрацювати над королівською битвою

Творці souls like ігор мабуть не проти перейти на темну сторону сили. Про це розповів глава студії Хидетека Міядзакі в одному з останніх інтерв’ю. Також він говорить, що студія задивляється не тільки на батл рояль, але і на ігри сервіси за типом Destiny і Anthem. Він не виключає, що в майбутньому вона буде займатися проектом, який включить в себе відразу два стовпи нинішньої ігрової індустрії.

Він каже, що це допоможе урізноманітнити роботу і розвиватися. Боятися, що ми втратимо їх фірмовий продукт – не варто, запевняє Міядзакі, адже синглплеерные проекти-це основні гри From Software і вони нікуди не пропадуть.

«Вогняний шторм» – королівська битва за всесвіті Battlefield 5

У березні вийде третій сезон оновлень для Battlefield 5 «Випробування вогнем». Також одним із нововведень стане королівська битва «Вогняний шторм». В You tube як раз сплив відео присвячене їй. В цілому у неї є всі класичні механіки королівської битви.

Виділити хіба що можна:

  • Транспорт можна знищувати з допомогою спеціального зброї і гаджетів
  • Гармати розділені на три категорії — звичайні, рідкісні та епічні. Найкрутіші зразки мають поліпшені характеристики і передвстановлені обважування — серед них, наприклад, оптичний приціл, збільшений магазин і знижена віддача.
  • Персонаж може переносити обмежена кількість предметів. Щоб збільшити місткість інвентарю, потрібно знаходити рюкзаки.
  • У «Вогняному штормі» у солдатів немає унікальних класових переваг.

Геральт з Ривии продовжує розповідати все про CD Project Red. На цей раз голос відьмака повідав про створення Cyberpunk 2077

Ми писали про те, що Sony випустили відео, присвячене CD Project Red і її створення. Для автентичності закадровий текст запросили читати Дага Кокла – голос Геральта з Ривии. Соні випустили друге подібне відео, але вже про майбутнє хіті студії.

Свіжими подробицями злюки розробники ділиться не стали, зате розповіли, як проходив процес розробки до анонсу на E3 в минулому році. Так, наприклад, нам повідають чому один з гендиректорів студії Марчін Івінський був «сам не свій» на цій презентації.

Дати виходу у гри немає, розробник говорить, що вона вийде «коли буде готова». Однак той факт, що її випустять на консолі нинішнього покоління, дає нам надію, що ми будемо грати в неї вже в цьому році.

Це були всі ігрові новини цього тижня. Якщо ви ще не чули про те, що в стім пробралася гра про ґвалтівника, або про те, як пов’язана капелюх і God of War – пропонуємо